چگونه برای از بین بردن گسترش کلیه، درد پشت، و هماتوری در PKD

دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

چگونه برای از بین بردن گسترش کلیه، درد پشت، و هماتوری در PKD

PKD (بیماری کلیوی پلی کیستیک) یک بیماری بیماری کلیه ژنتیکی است که در تعداد کلی کیست های بزرگ و کوچک دیده می شود. کیست کلیه در اوایل مرحله کوچک است، در بیشتر موارد بیماران علائم واضح ندارند. بیماران PKD از انواع علائم همراه با رشد کیست های کلیه رنج می برند از جمله: بزرگ شدن کلیه، درد پشت، خون در ادرار، فشار خون بالا و غیره.

همه بیماران PKD می خواهند علائم را برای یک زندگی با کیفیت بالا از بین ببرند. بنابراین این مقاله پاسخ به چگونگی کاهش بزرگ شدن کلیه، درد پشت، هماچوری در PKD را می دهد یا می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

بسیاری از پزشکان در سراسر جهان از درمان علامتی استفاده می کنند، بنابراین تنها می تواند درد را کاهش دهد و اثرات درمان بیماری کلیوی را نداشته باشد. بسیاری از بیماران مبتلا به PKD به بیماری کلیوی در مرحله پایانی مبتلا می شوند و باید دیالیز را برای طول عمر طول عمر در نظر بگیرند.

بهترین روش برای درمان کیست های کلیه، کیست های کلیه است.

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در درمان های سیستماتیک بسیار محبوب است و دارای دو کیسه دارویی با داروهای گیاهی چینی است. مواد تشکیل دهنده فعال در ضایعات کلیه نفوذ می کنند تا کیست های کلیه کم شود. چرا کیست کلیه از ریشه می تواند کاهش یابد؟

1. غیر فعال کردن سلول های اپیتلیال کلیوی، کاهش منبع مایع در کپسول و جلوگیری از رشد کیست ها و ظهور کیست های جدید. ،

2. تسریع گردش خون در سطح کیست کلیه و تسریع تخلیه مایع در کیست برای کاهش کیست

داروهای گیاهی چینی می توانند به دو عمل ذکر شده در بالا دست یابند.

تمام علائم ظاهر می شود که به علت کیست های کلیه بزرگ شده است. از آنجا که پزشکی چینی می تواند کیست کلیه را از ریشه کاهش دهد، بنابراین می تواند کلیه کلیه ها را اساسا از بین ببرد. و تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2432.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای از بین بردن گسترش کلیه، درد پشت، و هماتوری در PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.